Livets mysterium

Jo livets mysterium ... vad menar jag med det? 
Ni som följer mig kanske hajar vad jag menar, eller? 
Vi som lever i äktenskap, samboliv, har sexpartners, singelliv har ju vi alla våra drömmar/ önskningar / fantasier eller??
Jag kan inte hymla om att det är perfekt. Är man inte sanningsenlig mot sig själv och omgivning så blir det ju hela fel och konstigt.
Jag tänker så här, är man trygg i sig själv, har tillit, har förståelse, har förtroende så är det ju bara att ta chanserna. Tillåtelse gör att man känner sig fri och förnuft och ansvar till att ta rätt väg och beslut.
Kan säga här att vi har det inte bättre än vad vi kan önska oss och det är bra och gör att vårt liv är det bästa man kan drömma om! 

Vi är tacksamma för det!

Love ❤️

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Njuta av livet

Stress för kraven

Byta miljö